• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Як одне слово може економити бюджетні кошти

Як одне слово може економити бюджетні кошти

2017-08-20

/Files/images/стомат2.jpg

За даними порталу Prozorro 2 серпня 2017 року Міське комунальне підприємство «Медичний стоматологічний центр» уклало договір з ТОВ "ІГАР" на поставку Рукавичок медичних оглядових нестерильних одноразового використання. Сума договору 48 824,10грн. Але до визначення переможцем торгів ТОВ "ІГАР", було дискваліфіковано двох учасників: ТОВ АМПРІ Україна з ціною 41 499,00 і ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" з ціною 41 500,00 через пропозицію рукавичок не зазначеної марки .


/Files/images/2017_rk/стомат протокол.png


Причиною дискваліфікації стала вимога поставки конкретної марки «Semperсare Nitrile skin 2». І це дійсно відповідає нормам наказу № 35 ДП «Зовнішторгвидав», на який посилається стоматологічний центр. Хоча дивно, що представники тендерного комітету Центру не керуються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим рішенням виконкому Вінницької міської ради № 2832 від 01.12.2016р. Обидва ці документи мають норму, яка дозволяє зазначати конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника за умови якщо технічні вимоги обґрунтовано містять ці посилання. Але на обґрунтування ніхто зазвичай не звертає уваги і керуються замовники цією дискримінаційною нормою.


/Files/images/2017_rk/стомат протокол2.png


При закупівлі рукавичок, замовник не обґрунтував свій намір придбати рукавички саме «Semperсare Nitrile skin 2» та витратив зайвих 7 325грн. У даному випадку це зайвих 18% бюджетних гривень на маленькій закупівлі. А якщо цією нормою користуватись регулярно?

Нагадаємо принципи здійснення закупівель по Закону:

-добросовісна конкуренція серед учасників;

-максимальна економія та ефективність;

-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;

-недискримінація учасників;

-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;

-запобігання корупційним діям і зловживанням.

Кiлькiсть переглядiв: 686

Коментарi