• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Завершився проект «FinIQ International»: весняні ігри – 2017

Завершився проект «FinIQ International»: весняні ігри – 2017

2017-06-01

/Files/images/2017_rk/17902086_10211921217699864_160666091_o.jpg

Протягом двох місяців з квітня по травень ГО «Філософія Серця» здійснювала проект «FinIQ International»: весняні ігри – 2017. За цей період було охоплено 33 навчальних заклади в 6 містах обласного значення та в 27 районах. Учасниками проекту стали учні 9 – 11 класів та вчителі шкіл, в яких проводилось навчання,а саме:

Немирівський НВК №2,

Липовецька ЗОШ І – ІІІ ст. №2,

Барська ЗОШ І – ІІІ ст. №3,

ЗОШ №6 м. Жмеринка,

ЗОШ І – ІІІ ст. №1 ім. В. О. Забаштанського смт. Браїлів у Жмеринському районі,

ЗОШ І – ІІІ ст. с. Некрасове у Вінницькому,

Гуманітарна гімназія №1 м. Вінниця ВМР,

ЗОШ І – ІІІ ст. №4 м. Хмільник,

Літинська СЗШ №2,

ЗШ І – ІІІ ст. с. Качанівка у Хмільницькому районі,

Тиврівський ліцей-інтернат поглибленої підготовки в галузі наук,

Погребищанська ЗОШ І – ІІІ ст. №1,

Гайсинська школа-інтернат,

ЗОШ І – ІІІ ст №3 м. Ладижин,

Тростянецька НВК «ЗСШ І – ІІІ ст.№1-гімназія»,

Ямпільська ЗОШ І – ІІІ ст. №2 ім. Богуна,

ЗОШ І – ІІІ ст. с. Комаргород у Томашпільському районі,

Тульчинська ЗОШ І – ІІІ ст. №2,

Шаргородська ЗОШ І – ІІІ ст. №1,

Мурованокуриловецька ЗО санаторна школа-інтернат І – ІІІ ст.,

гімназія №2 м. Могилів-Подільський,

ЗОШ І – ІІ ст. с. Немія у Могилів-Подільському районі,

Чернівецька ЗОШ І – ІІІ ст. №1,

Оратівська ЗОШ І – ІІІ ст.,

Іллінецька ЗОШ І – ІІІ ст. №1,

ЗОШ І – ІІІ ст. №5 м. Козятин,

школа-інтернат-гімназія с. Сигнал у Козятинському районі,

СЗШ І – ІІІ ст. с. Корделівка у Калинівському районі,

Крижопільська ЗОШ І – ІІІ ст. №1,

Піщанська ЗОШ «І – ІІІ ст.-гімназія»,

Чечельницька ЗОШ І – ІІІ ст.,

Теплицька ЗОШ І – ІІІ ст. №1,

Бершадська ЗОШ І – ІІІ ст. №3.

Загальна кількість учасників проекту склала більше 800 осіб з числа учнів. Так в деяких школах кількість учасників була більше 31, а кількість вчителів доходила до 5 осіб. Як правило це були не тільки класні керівники, чиї учні були залученні до тренінгу-гри, але й вчителі економіки, історії, математики тощо.

Наш проект був направлений на тих, хто цікавиться темою фінансової грамотності та бажав для себе дізнатись як можна більше по цій темі. За допомогою гри ми мали можливість дати не тільки знання з фінансової грамотності, але прищепити любов до цих знань, виховати у молоді розумне ставлення до грошей та привити їм фінансову культуру. Важливим завданням було навчити дітей правильно розпоряджатись власний капіталом: заощаджувати, накопичувати та примножувати його.

Чому ми звертаємо увагу на фінансове виховання та на фінансову культуру. Тому що вважаємо, що одних знань недостатньо. Людина спочатку повинна розуміти важливість знань, що отримує і вміти їх застосовувати у житті. Але без постійного удосконалення цих знань та без закріплення їх на практиці навичок не набудеш. Тому завдання проекту було також показати нові підходи у вивченні фінансової грамотності, де набуті знання мають бути закріпленні у продовж одного уроку, а ніяк не на наступному.

Тому ми вирішили організувати навчання через практику. Тобто попросту дозволити учасникам проекту самостійно і більш раціонально підійти до рішення поставлених завдань. Замість нудних лекцій були організовані практичні заняття зі 100% залучення всіх присутніх.

Як же здійснювався проект. Спочатку учасники проекту дізналися про сам проект і його організаторів. Далі, знайомилися з цілями и завданнями проекту, після чого їм було запропоновано об’єднатися в навчальні команди, у складі яких вони працювали у продовж всього тренінгу. Перед початком презентації команд, учасникам проекту показували відеоматеріали, з яких вони дізналися, як проходили попередні ігри за участі інших команд. Після перегляду відеофільму учасники тренінг-гри знайомилися з правилами, а потім з ними проходив сам тренінг. Перед початком гри команди представляли себе іншим учасникам тренінг-гри – це дуже важливий навик, якій дозволить їм стати більш впевненим в собі. А для того щоб гра проходила більш цікаво кожна команда готовила художній номер. Проявлення таланту на сцені дозволило учасникам проекту оживити сам тренінг та внести ізюминку у навчальний процес. Щоб перевірити якість отриманих знань, учасникам тренінгу-гри задавались контрольні запитання. Причому питання задавалися не тільки тренером, але і й іншими командами. Це значно підвищує рівень активності і покращує знання, тому що коли команди задають запитання одна одній, вони також мають дати правильну відповідь. За кожну правильну відповідь команди отримують ігрові «гроші» – «таланти» , які виступають на тренінгу засобом оцінки активності, креативності та демонстрації власних знань. Цікаво спостерігати коли команди висловлюють різні погляди щодо рішення проблеми та приходять до спільної думки. Тому що на грі панує дух братерства, а не суперництва. Наше завдання ще полягало в тому щоб об’єднати учнівську молодь. Гра ставить конкретну задачу – це обмін інформацією, набуття знань через діалог. Фінансово-економічна гра дозволила учням побачити рівень своїх знань, та продемонструвати свої навички, такі як: комунікабельність – вміння слухати и працювати в команді, вміння переконувати; креативність – творчий підхід до справи та вміння швидко приймати рішення.

Говорили ми і про вибір майбутньої професії та про сімейний бюджет.

І хоча метою тренінгу-гри було підвищення фінансового IQ, учасники гри також вчились цікаво вчитись і нестандартно мислити. У продовж усього тренінгу ми намагались сформувати у його учасників правильне ставлення до грошей, навчити їх правильно планувати сімейний бюджет, допомогти їм у виборі ними майбутньої професії, розвивати у них лідерські навички та уміння працювати в команді, дати навички визначення власних життєвих цілей, закріпити отримані знання на практиці, та виховати у них людяність та чемність тобто таку форму взаємовідносин між людьми, яка полягає у виявленні уваги, шаноби, доброзичливості, що було пріоритетним завданням тренінгу-гри. Але одним із головних завдань тренінгу навчитись взаємодіяти в команді, навчитись нести відповідальність за себе та інших.

Таким чином можна сказати, що корисність тренінгу було ще і в тому, що в процесі навчання, її учасники і учасниці вчились нестандартно мислити, ставити і досягати цілі.

По завершенню навчання, команди ділились враженнями від тренінг-гри, підраховували скільки «талантів» здобула кожна команда, отримували сертифікати та приймали рішення, що до подальшій участі у наступних іграх.

/Files/images/2017_rk/finik/18405564_1023086651156536_1497953122_o.jpg/Files/images/2017_rk/finik/18426405_1023086307823237_904492588_o.jpg/Files/images/2017_rk/18767265_1034217186710149_1583255657_o.jpg/Files/images/2017_rk/18767260_1034217373376797_1643385140_o.jpg/Files/images/2017_rk/18745157_1034216723376862_1936862667_o.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 760

Коментарi