• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Якісні адмінпослуги - під ялинку кожній адміністрації.

Якісні адмінпослуги - під ялинку кожній адміністрації.

2012-12-20

/Files/images/DSC_0922.JPG

19 грудня 2012 року, за ініціативи Вінницької громадської організації "Філософія Серця", у Національній академії державного управління при Президентові України (НАДУ) відбувся круглій стіл у форматі відео-конференції на тему: «Міжнародний та національний досвід надання адміністративних послуг. Перспективи розвитку в Україні». У заході взяли участь представники владних інституцій, науковці, представники громадських організацій, а також регіональні інститути НАДУ у Дніпропетровську, Одесі, Львові та Харкові.

Відкрила та модерувала захід Марина Білинська віце-президент НАДУ. Юлія Грига голова «Філософії Серця» подякувала Академії за підтримку, вдруге за цей рік, ініціативи з спільного обговорення проблемних питань. Вона поділилася з присутніми інформацією щодо реалізації проекту "Кращий досвід Грузії для українських реформ", який впроваджує організація за підтримки благодійного фонду Б.Гаврилишина. «Першим етапом проекту було відвідання міжнародної конференції з надання публічних сервісів у Тбілісі наприкінці вересня цього року. За результатами візиту ГО «Громадська студія» - нашим медіа-партнером був знятий фільм «Адмінпослуга за кілька хвилин», який можна переглянути на сайті "Філософії Серця". У Вінниці та Дніпропетровську ми з партнерами обговорювали не тільки досвід, вивчений у Грузії, а й сучасні напрацювання у зазначеній сфері на національному та регіональному рівнях» - сказала пані Юлія.
Також пані Юлія зазначила важливість поєднання зусиль владних інституцій на центральному та місцевому рівнях з активністю громадських організацій для вирішення актуальних проблем, зокрема проблеми надання адміністративних послуг.

Координатор упровадження реформ Координаційного центру з упровадження реформ при Президентові України Марія Горностай зазначила пріоритетні напрямки у реалізації закону «Про адміністративні послуги», а саме: просвітницька робота з населенням, покращення умов для надання адмінпослуг, надання послуг у будь-яких ЦНАПах. «Це дієвий крок у антикорупційній сфері, тому що будуть мінімізовані контакти відвідувачів з представниками влади. Послуги надаватимуться виключно через адміністраторів» - зазначила вона.

З натхненням та ентузіазмом своїми напрацюваннями завжди ділиться з колегами начальник Головного управління з питань регуляторної політики і підприємництва КМДА Микола Поворозник. «За 9 місяців поточного року міським Центром було надано 50 тис. послуг, а з 11 районними Центрами понад півмільйона звернень. І динаміка щорічно збільшується вдвічі» - наголосив пан Микола.

Учасники з Харківського регіонального інституту розповіли про досвід Ростова на Дону у сфері надання адмінпослуг та відзначили необхідність вивчення кращих практик, Дніпропетровських колег цікавило програмне забезпечення, яке використовується при створенні платформ. Львів’яни ділилися досвідом підвищення якості надання адмінпослуг на регіональному рівні на прикладі Канади. Тільки Одеса, нажаль, не приймала участі в обговоренні, а лише зазначила, що у разі виникнення питань звертатимуться до організаторів.

Підсумовуючи захід, керівник проекту, заступник голови правління «Філософії Серця» Олексій Сініцин наголосив на необхідності співпраці влади та громадськості, організації системної підготовки кваліфікованих кадрів, проведенні постійного моніторингу виконання законодавства у зазначеній сфері. "Конструктивна комунікація та співпраця з владою - це, на наш погляд, реальний механізм досягнення успіху у вирішенні будь якої проблеми" - підкреслив у своєму виступі Олексій Сініцин.
Також пан Олексій презентував учасникам промо-ролік, виготовлений "Філософією Серця" для популяризації адмінпослуг. Учасники круглого столу відзначили креативність та іноваційність такого підходу. Саме на молодь розрахований даний меседж.
"Подібні точкові ролики ми будемо виготовляти й у подальшому. Вони будуть розраховані на відповідні цільові аудиторії. Вони будуть виконувати роль мотиватора для аудиторії" - так прокоментував цей меседж керівник проекту.
"Підвіщення обізнаності населення у питаннях отримання адміністративних послуг є важливим завдянням нашої організації, зокрема у даному проекті" - підкреслила пані Юлія Грига, голова правління ГО "Філософія Серця".

«На сьогоднішній зустрічі не вистачало двох ключових гравців – самоврядування та бізнесу» - завершаючи засідання наголосила Марина Білинська.

Кiлькiсть переглядiв: 521

Коментарi